miercuri, 3 decembrie 2014

Riscri inutile cu masina

Multi dintre noi participam la tot felul de reprezentari si intalniri in care se discuta importanta pieselor auto. Nu cred ca exista persoane care isi doresc raul. Acest lucru este subiectul care incepe orice conferinta despre siguranta, la care ca scop principal sunt piesele auto. La ce ne ajuta sa stim aceste lucruri? Intr-un moment al vietii tale o sa se intample invevitabilul, lucrul la care tu nu te asteptai. Aceste lucruri nu tin de tine, tine de stilul tau de viata, de cum esti obisnuit, cand esti neglijent sau binevoitor. Eu zic, daca tot avem o viata ar fi bine sa nu neglijam nimic, sa intelegem ca noi suntem cei mai importanti, ca daca e nevoie de ceva trebuie sa facem rost de el.

Mi-am deschis un mic magazin de piese auto, am adus tot ce era posibil, toate piesele necesare unei masini. Pana si eu am nevoie din cand in cand de o piesa pentru masina, iar acum puteam obtine foarte usor si repede. Am avut clienti cu diferite povesti, dar cea mai amuzanta mi s-a parut a fi o intamplare a unui client. Pentru el a fost ceva groaznic, dar mie la inceput mi s-a parut foarte amuzanta. L-am ascultat cu atentie si ii citeam in ochi teama dar si amuzament. In prima clipa nu am crezut, dar dupa am inceput sa ma minunez de prostia omeneasca. N u m-as fi gandit niciodata, si cred ca nici voi, ca cineva poate sa iti deschida capota masinii si sa iti fure o piesa. Si ce piesa, tocmai bateria, care iti alimenteaza masina cu energie. Putea sa i se intample oricui accest lucru, dar el a fost tinta acestui ghinion. Aceasta intamplare a inceput printr-o joaca. Acesta nu a constientiza ca s-a bagat in seama cu niste persoane nedemne de un comportament tocmai adecvat. Iar dupa o seara in care au stat pana tarziu la bar, accesta a uitat cateva lucruri. Isi aduce aminte doar ca ii vedea pe acei baieti cum ii umblau in masina si incercau sa-i fure bateria si alte piese. Iar el se uita la ei si ii intreba daca au nevoie de ajutor. Poate fi mai amuzaznt de atat?!

Am invatat din acest lucru ca nu e bine sa ajuti persoane care vor sa te fure. Chiar daca tristetea l-a navalit, acesta povestea amuzat, fara sa-i vina sa creada ce a facut.

Noroc ca in magazinul meu gaseste o multime de piese auto pentru a le inlocui pe cele "pierdute".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu