miercuri, 3 decembrie 2014

COLIERUL AZURRO



    Fetelor, nu o sa va vina sa credeti! Am primit recent cel mai frumos cadou de ziua mea, chiar de la prietenul meu! Intamplarea a avut loc astfel: urma nunta celei mai bune prietenele ale mele si fusesem foarte, foarte aglomerata la servici! I-am spus intr-o seara cat de mult doream sa arat perfect pentru nunta dragii mele prietene din copilarie si despre cat de prost ma simteam ca nu aveam pur si simplu timp sa ma organizez cum trebuia. Se pare ca a tinut minte acest amanunt, intrucat peste cateva zile, am gasit un colier splendid intr-o cutie chiar in sifonier asezata! Mi-a spus ulterior ca isi rezervase putin timp pentru a cauta ceva potrivit cu rochia despre care stia el ca mi se potrivea cel mai bine, comandand colierul. Are un model incredibil, perfect asortat cu rochia! Parca ar fi fost facute de acelasi designer... lantul sau contine cateva cercuri in serie, de care sunt prinse trei ovaluri cu trei pietre mari in mijloc, inauntru avand un model asemanator cu niste pixeli de diferite culori. Rochia mea continea aceleasi nuante, alcatuind niste flori pixelate aidoma colierului!
    Nu am stiut ce sa spun! I-am sarit in brate si i-am multumit, simtindu-ma minunat avand cel mai grijuliu iubit din lume!
    Nunta prietenei mele a fost extraordinara! Imediat ce ne-a vazut intrand in sala, ea a venit sa ne intampine, observand colierul si sustinand ca mi se potrivea perfect! I-am spus cine mi-l luase si cat de bine reusise sa ma salveze, chiar pe ultima suta de metri, ramanand si ea putin uimita. O mare parte din seara a petrecut-o stand cu noi la masa, povestind toti despre cele intamplate de-a lungul anilor si depanand amintiri, ce stiam amandoua ca ramasesera tiparite pentru totdeauna in inimile noastre. Am plecat cel mai tarziu, eu si cu prietenul meu fiind cei care intretinusera cel mai bine atmosfera de petrecere, facand-o madra pe prietena mea de a avea asemenea amici devotati! Toti ne-au complimentat tinuta asortata (am incercat sa il asortez si pe el cu mine cat de cat), scoasa in evidenta cel mai bine de colierul meu! Toti au fost curiosi de unde il luasem sau cum de reusisem sa ii gasesc o rochita atat de bine facuta dupa modelul lui!
    Recomand acest colier tuturor fetelor ce doresc sa se simta minunat la cel mai important eveniment al lor si care vor sa-l marcheze printr-o prezenta scenica de neuitat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu