vineri, 21 noiembrie 2014

SI apoi la service GPL

Se pare ca a fost prea mult sa functioneze sistemul GPL pentru 5 ani deja - da, timp de 5 ani nu am avut niciun fel de problema cu GPL-ul de  pe masina si acum nu stiu ce dracu a avut, aveam impresia ca s-a infundat ceva, ca parca nu mai tragea masina - o fi fost un filtru, sau dracu stie.

Cert este ca am cautat un service gpl auto in Bucuresti dar nu gaseam frate nimic, adica toti vroiau s aiti monteze un kit gpl nou pe masina, dar numeni  nu ofera service? Maaaama ce m-am enervat pe pitecantropii astia cu serivce-urile lor de cartier, fara utilzaje si doar in goana dupa bani multi, asa ca m-am dus la AGR Autogas.

Pana la urma... era clar ca o sa ma coste ceva, ca nah...astia mai paltesc si taxe la stat, dar vreau sa va spun ca am fost tratat extraordinar, mi-au rezolvat oamenii masina in 20 d eminute (nu stiu ce i-au facut, desi ei au vrut sa imi explice) si m-a costat doar 70 de lei, deci sunt foarte multumit si ii recomand pe baietii astia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu