duminică, 7 august 2016

Un city break de vis la Paris

Prima data cand am ajuns in Franta a fost in Nisa acum cativa ani, iar de atunci nu am mai avut ocazia de a vizita o tara straina, pana anul acesta cand am inceput sa imi fac planurile de vacanta. Imi place sa vizitez muzee si sa admir monumente, astfel ca m-am gandit ca un citybreak la Paris va fi perfect pentru mine si sotia mea. Fiind din Bucuresti am ales un zbor direct, foarte confortabil, totul a durat circa 3 ore si imediat cum am aterizat am inceput sa ne facem planul cu ce sa incepem sa vizitam.
Mi-am facut temele de acasa cu locurile pe care nu trebuie sa le ratam, insa nu mi-am facut si ordinea lor, asa ca ne-am pus pe treaba. Am vrut special un hotel bun situat aproape de restaurante si centru pentru a experimenta cu adevarat atmosfera franceza. Faceam doar cateva minute pana la Arcul de Triumf pe care l-am vizitat, insa nu ne-a dat pe spate, dar totusi vederea catre imprejurimi este incredibila. Am vrut sa ne urcam si in turnul Eiffel, insa era foarte aglomerat si nu aveam rabdare sa stam zeci de minute la coada, asa ca ne-am multumit sa il admiram din apropiere.

Am incercat mai multe localuri unde am gustat multe vinuri frantuzesti, foarte bune, insa nu am sesizat diferente mari intre cele care se gasesc si la noi. In schimb, mancarea traditionala a fost nemaipomenit de gustoasa peste tot unde am fost. Cu toate ca pe net am citit reviewuri negative la multe restaurante, este usor sa le alegi pe cele mai potrivite, iar daca dai dovada de politete, cu siguranta ca oricine este respectuos cu tine. Asadar, recomand oricui un city break la Paris, in special daca vor sa aiba ce sa viziteze, sa manance si sa admire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu