vineri, 7 februarie 2014

Calatorie la Strasbourg

Un oras francez tipic, de-a dreptul incantator, cu casute cochete, un centru istoric, morile de apa, alei pietruite –toate asa cum ti le imaginezi sau vezi in filmele de epoca frantuzesti. Ca si obiective, poti vizita Catedrala, Palais Rohan, Teatrul National, Parlamentul European, Muzeul de Arta Moderna si Contemporana si multe altele. 

In pauza dintre vizitele de muzee si cladiri impresioante trebuie sa te plimbi prin centrul vechi al orasului, construit in jurul canalelor folosite candva de pescari si tabacari. Les Ponts Couverts (podurile acoperite) ce dateaza din secolul al XIV-lea, traverseaza canalele pe sub zidul restaurat al orasului. Zona abunda in restaurante si baruri, daca sunteti in cautare de distractie si mancare. Desi pare un cliseu eu am vizitat si faimosul ceas astronomic, cu o vechime de 300 de ani, la pranz pentru a vedea cum se schimba ora.

Daca v-am convins cat de putin sa ii acordati cateva zile, primul pas este rezervarea unui bilet de avion. Daca este luat din timp (eu l-am achizitionat cu 3 luni inainte) si de unde trebuie (eu l-am luat de pe bilete avion Strasbourg) poate costa in jur de 180 EUR (am dat exact 186). Dupa ce aveti biletul, verificati starea vremii in functie de care sa va faceti bagajul si realizati o ruta care sa cuprinda obiectivele pe care doriti sa le vizitati. Drum bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu